Valószínűleg nem vagyok már elég rugalmas (netán öregszem), de ragaszkodom az otthoni fodrászomhoz. Az sem mellékes, hogy barátnők vagyunk immáron 15 éve.
Minden alkalommal amikor hazamegyünk, az első utam hozzá vezet, a többi program csak az átváltozás (Beast of Szeged - szerk) után.
Sajnos nem tudok olyan gyakran menni, amilyen gyorsan nő a hajam. Itt is voltam párszor frisörnél de az ár/eredmény arány nem felelt meg nekem.
Szoroztam-osztottam, majd döntöttem. Repjegy megy, Marcsi jön.
Gyerekeim nagy örömére kamasz fia is betársult, hogy anyukája ne egyedül utazzon. Még a végén baj érné.
Csütörtök este landoltak a Skavstán. Persze hajnalig dumáltunk, ennek megfelelően kellően nyűgös is voltam másnap (is - szerk).
Délután berendeztük az alagsorban a fodrászüzletet és megkezdődött a munka. Rajtunk kívűl néhány itteni magyar ismerős is benevezett.
Szombaton persze kincsvadászat a Loppis(ok)ban. Holnap bűvészkedhet Marcsi kicsit mire az összes cuccost becsomagolja.
Sajnos gyorsan eltelt ez a pár nap! Mindenki megszépült, jókat dumáltunk, sokat ettünk és a pántlikás üvegben is megcsapppant a vízszint.
A nagy sikerre való tekintettel február végén, március elején folyt. köv.
Van még szabad hely a naptárjában!!! Időpontot a blogon és az e-mail címemen lehet foglalni.
A képek alatt a szokásos ár összehasonlítás a keresetek arányában.


Made with Slideshow Embed Tool


Forrás:
Magyar árak: Marcsi, svéd: google keresés, átlagolás.
Megjegyzés: otthon a mosás-szárítás benne van az árban, itt tudomásom szerint mindent felszámolnak külön. Akinek van több itteni tapasztalata várom a kommenteket.

Akkor egy kis matek: egyszerűség kedvéért vegyük a komplett szolgáltatást (1500 SEK vs. 7500 HUF). A magyar átlagkeresetből 2.75 svéd fodrászat látogatást (45000 HUF/1500 SEK) tudunk kifizetni, a svédből pedig 14-et. A magyar árat (7500 HUF/250 SEK) 16.53 alkalommal tudjuk kiizzadni a magyar keresetből élő, ugyanezt svéd átlagkeresetből 76.55 alkalommal tudjuk kifizeti.

Uppdatering:
A bőröndöt sikeresen legyőztük.
A Wizzair ismét a régi. 21:45 helyett hajnali fél 4-kor szállt fel. Szegény Marcsi kettőből kétszer fogott ki ekkora késést. Így nem biztos, hogy törzsutas lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://psycho.blog.hu/api/trackback/id/tr992351978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inda76 2010.10.07. 21:01:34

Szia!

Foglalnék én idöpontot, de Karlskoga kicsit messze van Jönköpingtöl:)
Muszáj valahogy mindig kitartanom amíg el nem jutok a jó kis Csongrádi sugárúti fodrászunkhoz...

Szeretettel üdvözöl:
egy volt szegedi II-es kórházas növérke

szil5 · http://psycho.blog.hu/ 2010.10.07. 23:19:00

@inda76:
Közelebb van Karlskoga mint a Csongrádi sugárút, gyere nyugodtan.Melyik osztályon dolgoztál?
Ha gondolod dobj egy mailt is.
Ide meg feljelentkezhetnél, ha csak nem inkognitóban vagy itt.
maps.google.com/maps/ms?hl=hu&ptab=2&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=107125029217097651666.000463af0731cf02db458&z=17&mid=1235505167

Kata80 2010.10.07. 23:25:11

Nekem is nagyon jól sikerült a frizurám, köszönöm! :) És örülök, hogy megismertelek benneteket!
Kedd este későn én is a Skavstára érkeztem! És láttam a monitoron azt a nagy budapesti késést (másnap reggel a reptér melletti szállodában, ahol aludtam). Ha tudtam volna, hogy azzal megy vissza Marcsi, összefuthattunk volna! (Az én gépem meg idő előtt landolt, kevéssel este 11 óra után.)

inda76 2010.10.08. 17:07:02

@szil5:
Szia!

Regisztáció megtörtént:)
Mail megy!
süti beállítások módosítása