szil5 2009.01.02. 00:22

Magamról

Szabó Ildikó vagyok pszichiáter és neurológus.
2006 májusa óta dolgozom Svédországban, Karlskogában a Pszichiátriai Klinikán.

Előtte 23 évet dolgoztam betegágy mellett Kiskunhalason és Szegeden. 
Az egész család velem van. Gyerekeim Gábor, Alexandra, Barnabás itt járnak iskolába.
Szabolcs pedig (aki ennek a blognak a technikai hátterét biztosítja) informatikus, saját cégén keresztül dolgozik magyarországi cégeknek és az ESA-nak, főállásban pedig az EDB-nek.

 

 

 

 

 

 

 

 

A blog célja a svéd  egészségügy, azon belül főleg a psychiátria minél objektívebb bemutatása, magyar szemmel.
Időnként, lazításként élménybeszámolók, képek, zenék skandináv egyvelege.
Kérdések, javaslatok ide: seszil08 @ gmail.com

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://psycho.blog.hu/api/trackback/id/tr54852597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csog 2009.01.17. 14:26:27

tulajdonképpen éppen munkát kereső (igaz nem neurológus) szakorvosjelölt vagyok.
de azt vettem észre elég nehéz mostanában álláshoz jutni északon szóval tud valaki valami bíztatót is írni?

szil5 · http://psycho.blog.hu/ 2009.01.20. 23:36:00

@csog:
A helyzet valóban nem fényes, valamit azonban tenniuk kell. Szivják a fogukat, de csak bele rakjanak még egy kis pénzt az egészségügybe. Leállnak a mütétek, háziorvosi rendelők mennek hónapokon keresztül orvosok nélkül. Kinjkukban már nővérekből akarnak gyorstalpalon orvosokat csinálni.Fenemod ragaszkodnak a saját szisztémájukhoz, amiről látható, legalábbis mi csoró keleteuropaiak látjuk, hogy nem müködik.
Norvégia igaz nem EU tagállam, de ott több állás van, nem csak orvosoknak.

Kamatra cserélt szerelem 2009.02.06. 22:40:11

Psychiátereknek mindenképp,mert kevés a napfény és sok a depis.)

västra 2010.03.18. 18:55:04

@szil5:
Èppen én is erre a képzésre járok és néha ( söt sokszor) megkérdöjelezem hogy most idegsebész vagy netán karsiologus vagy csak egy sima növér leszek. De legalább megnyugtat ha netán valami gondom van bizalommal fordulhatok magam felé mert volt már eset hogy a vårdcentralban könyvet kezdett lapozgatni az orvos hogy mi is lehet a bajom. :)

napsugár27 2010.04.19. 20:01:48

Üdvözlöl mindenkit!

Melinda vagyok,Lidkoping közelében keresek magyar pszichológust,pszichiátert,nagyon sürgős lenne hogy mihamarabb találjak szakembert egészségi állapotom miatt.Kérem aki tud írjon nekem.nagyon köszönöm.ide várom az üzenetet.kellemes estét!
Melinda

Boldogság gyere haza! 2010.08.18. 13:54:39

Kedves Ildiko,
Balla Annamaria vagyok, Karlstad közeleben Dejeben elek, szeretnem Veled felvenni a kapcsolatot.
telefonszamom: 72-220-8969
köszönettel:
Annamaria

Darwish 2010.10.20. 15:46:19

@napsugár27: Szia! Nem vagyok ugyan pszichológus, de én is épp Lidköpingben élek.. :)Remélem már megoldódtak a bajok.. Minden jót,
Üdvözlettel,
Viktória

Darwish 2010.10.20. 15:48:59

Kedves Ildikó!

Micsoda véletlen, hogy az Ön blogjára "tévedtem". Jómagam is kiskunhalasi voltam mielôtt Svédországba költöztem.. :)
Ráadásul itt sem lakunk annyira messze egymástól.. :)
Minden jót, jó egészséget és kitartást itt a közelgô télben.. :)
Üdvözlettel,
Farkas Viktória
Lidköping

bejjo 2010.11.02. 14:01:15

@Boldogság gyere haza!:
Kedves Annamária!
Olvastam, hogy Te Karlstadt közelében élsz.Az én párom Grums-ban él. Most intézem a dolgaimat, hogy ott össze tudjuk kötni az életünket. Ha van kedved megismerkedni velem, akkor szívesen venném. Én Ágoston Beáta vagyok, jelenleg Szegeden élek. www.bejjoka.eoldal.hu a lapom...itt több infot találsz rólam.
Segítséget szeretnék kérni, hogy mik a feltételei és hogyan és hol kell intézni a kitelepedéssel kapcsolatos dolgokat. Te tudnál nekem ebben segíteni?
Nagyon szépen megköszönöm!
Üdvözlettel: Ágoston Beáta.

bejjo 2010.11.05. 20:59:42

Kedves Ildikó!

Nagyon örülök,hogy létrehozta ezt az oldalt. Nagyon sok információt oszt meg a Svédországban lévő dolgokról, életről.
Hamarosan én is abban az országban fogom élni az életemet a Szerelmemmel. Most intézem az elmenetelemmel kapcsolatos dolgokat. Én is most Szegedről fogok elköltözi, korábban Baján és Szigetváron életem és dolgoztam. Bár nem vagyok szakképzett ápoló, de Szigetváron a Pszichiátrián, Baján pedig a Neurológián dolgoztam. Szegeden a DÉGÁZ-nál 8 évig különböző beosztásokban, majd Budapesten 2 évig a Közbeszerzési Hivatalnál és az ETI-nél. Pillanatnyilag Irodavezető vagyok egy cégnél, amit kicsit fájó szívvel fogok itt hagyni.A SZERELMEM vár Grumsban, és vele együtt van értelme már csak az életemnek. Nagyon örülök, hogy ellátogattam az Ön oldalára! Rendszeres olvasója vagyok!
Üdvözlettel: Ágoston Beáta.
süti beállítások módosítása