Egy újabb hibridet találtam az örebroi Maxi áruház polcán. A képről nekünk legalábbis világos volt, hogy ez egy újabb, a svédek által gyártott, magyarnak mondott termék. Rajta van alul a Svenskt kött (svéd hús) márkajelzés.
A svéd szöveg  szerint ez itt egy zamatos kolbász  paprika és enyhe fokhagyma ízzel.


Mivel mi egy vállakozó szellemű család vagyunk, bedobtuk a kosárba.

Otthon  Szabolcs hősiesen legyűrt egyet megsütve, de látva az arcát én meg sem próbáltam. A másik két darabot bepróbáltuk a macskáknál, de nekik sem kellett.  Még jó, hogy a szövegben nem írják, hogy  magyar. A képről meg vagy rájön egy svéd, vagy  nem, de nekünk talán jobb ha nem!
Még szerencse, hogy lehet ezért eredeti Gyulai és Csabai kolbászt is kapni.

7 komment

Címkék: étel

A bejegyzés trackback címe:

https://psycho.blog.hu/api/trackback/id/tr100537624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Livia 2008.06.24. 19:31:26

Nálunk Pick szalámi is lehet kapni!

szil5 2008.06.24. 19:51:28

Persze itt is, talán csak azért hagytam ki a felsorolásból, mert szinte az egész világon ismert

HZ · http://nagyvilag.blog.hu 2008.06.25. 17:41:06

Hol lehet magyar húsárut venni? Én eddig csak mézet találtam magyarban.

evergo 2008.06.25. 19:19:50

Hm.
Livia, itt Pick szalámi? aranyáron. a főnököm engem szokott megkérni h hozzak otthonrol.
Zoli magyar méz? hol?
Magyar húsárú asszem hivatalosan nincs itt, bár Ildi valami korábbi postban már leírta azt hiszem h vannak erdélyi vagy délvidéki magyarok, akik mindenféle disznóságokkal járják svédroszágot, tőlük lehet rendelni. Vecsési savikáposzta van, abból bespájlzoltam :D meg a múltkor magyar káposzta volt a Willisben a zöldségrészlegen, 1 perces néma vigyázállás után vettem is két szép fejjel.

szil5 2008.06.25. 20:04:45

Bemásolom ide mégegyszer a hentesről szóló írást, hogy ne kelljen keresgetni.
Hentes
2008.03.02. 19:09 szil5
Egy fontos információ az ide készülő orvoscsoportnak, illetve azoknak akik itt élnek, de még nem tudnak róla. Van egy magyar származásu hentes, akinek valahol délen van egy húsüzeme, ahol sok jó finom magyar gyomornak való dolog készül. Nagy hűtőkocsikkal járják Svédországot és terítik az árut. Általában egy hónapban egyszer jönnek, mindig ugyanazon a helyen és időben parkolnak le és árulnak. Főleg itt élő magyarok és jugoszlávok vásárolnak tőle. Karlskogában a hónap első szombatján délután 3 és 4 között árulnak, aztán mennek tovább. Előtte felszoktak hívni, hogy jönnek. Hurka, kolbász, szalonna, disznósajt, kenőmájas és egyéb fiinomságok kaphatok jó áron. Ajánlom mindenkinek.

Remélem nem haragszik meg érte, de felrakom a telefonszámát, mivel a reklámtáskáikon is rajta van. Érdemes felvenni vele kapcsolatot és informálódni hova, mikor mennek.

Az én telefonomban Laci hentes néven van elmentve : 070 565 6373

HZ · http://nagyvilag.blog.hu 2008.06.26. 14:30:46

Köszi az infókat. Mézet meg legalább 2 boltban is láttam. Az egyik egy hihetetlen nagy hipermarket volt a svéd-norvég határon, ahová az "olcsó" áru miatt rengeteg norvég jár bevásárolni, a másik(ak)ra nem emlékszem.

Attila · http://ungersklakare.blogol.hu 2008.06.27. 22:35:27

Megerősítem Zoli észleléseit, méz tényleg van, szinte minden nagyobb boltban találtam. Az van ráírva, hogy "Akacia". Nagyon praktikus, folyásmentesített műanyag kis dobozban.
süti beállítások módosítása