Kezdek paranoid lenni! Van egy olyan érzésem, hogy a Wizzair az én vendégeimre utazik.
Egyik barátnőm látogatott meg bennünket, férjével és két gyerekével (6 és 11 évesek). Jó kis élménydús hetet dobtunk össze.
Szabolcs délelőtt elvitte őket a Skavstara, majd irány vissza karlskogába gyerekeket
rendezni, mivel én meg Stockholmban voltam.
A gép eredeti indulási ideje 14:25. Délben elkezdték bejelentgetni a várható késést, szépen lassan mindig többet.
A végeredmény: most 23:35-kor szálltak fel.
Ez a 3. eset amikor a vendégeimnek 8 órát, vagy annál többet kellett dekkolniuk a reptéren.
Bele sem merek gondolni milyen nyűg lehetett nekik két gyerekkel egy ilyen zsebkendőnyi fapados reptéren ennyi időt eltölteni. És akkor hol van még Szeged!!
Remélem azért nem tette tönkre teljesen az elmúlt hét élményeit a Wizzair.




 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://psycho.blog.hu/api/trackback/id/tr631013174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almonda 2009.03.20. 19:58:51

ezt a járatot én és a lányom is megszívtuk úgy másfél évvel ezelött, de éjszaka 01.30-as indulással! azaz 12 órát késtünk, egy 5 napos villámlátogatásnál ez nem kevés.

Mivel idegenvezetö voltam egykor, tudom, mi jár... alaposan fellázítottam az utastársakat, s landoláskor arra bíztattam mindenkit, kérjen igazolást az érkezés idejéröl, mert ezzel lehet a reklamálást elkezdeni... kevesen szánták rá az idöt hajnali háromkor, Ferihegyen.. megtettük, s csekély néhány órás telefonálgatás és egy levél megírása árán kaptam egy ingyenjegyet, amit egy éven belül felhasználhattam.

Szóval: csak nem föladni! :)
s ha lehet, kerülni a wizz-t.

szil5 · http://psycho.blog.hu/ 2009.03.20. 21:25:54

Kerülném, de a többi tényleg sokkal drágább.
Kár, hogy a Sterling tönkrement. Drágább volt valamennyivel, de ilyen gyakran nem késett és személyzetük is sokkal inteligensebb volt.
A wizzairesek stilusától néha rosszul vagyok.
Múltkor gey család két kicsi gyerekkel, egy karon ülő és egy olyan 3 éves forma, utazott velünk. Az anyuka kezében a kicsivel lerogyott valahova, de az apuka és a 3 éves gyerek már nem tudtak nemhogy az anyuka mellé, de egymés mellé sem ülni.
Szóltak a légiutas kisérőknek, akik hangos morgás közepette csináltak helyet az apukának és a kislánynak. Beszóltak nekik, hogyha legközelebb gyerekkel jönnek, akkor vegyenek elsőbbségi jegyet.Ugyan minek? Ez is csak a lerablás egyik formája. Az igaz, hogy a bordingolásnál előre mehetsz, elsőként szállhatsz be a buszba, de onnan semmi biztosíték nincs arra, hogy a gépre is előbb mehetsz fel. Szóval ha mégis Wizzairrel utazik valaki, inkább ne adjpn pénzt elsőbbségi jegyre.

evergo 2009.03.21. 11:46:36

Kisgyerekkel nem kell elsőbbségi jegy. Legalábbis itt kint nem - Skavstán mindig előre szólnak a beszállásnál, hogy elsőbbségi jeggyel és asszem 4 év alati gyermekkel utazók kérem jöjenek előre.

dorkaakos 2009.03.22. 14:21:25

Mi múlt szombaton jártunk hasonlóan: 14.25 helyett 18.55-kor szállt fel a wizzair gép. Igaz, nem 8 óra de két 10 hónapossal ez sem volt nagy élvezet..
Ami viszont érdekes volt, h erre a hazaútra még januárban vettem jegyet és akkor még elég olcsó volt. Mivel a 2 év alatti csecsemőjegy viszont fix áras és az jóval drágább volt mint az aktuális felnőtt jegy, így az ikreknek is felnőtt jegyet vettem. Odafelé rögtön ki is szúrták ezt a Skavstán, de különösebben nagy ügyet nem csináltak belőle, csak átírták a számítógépen, h babákkal utazunk. Szerencsére nem akarták kifizettetni velünk a különbséget. Budapesten viszont eléggé aggódott a légikisasszony, akinél becsekkeltünk, h ez így nem lesz jó, és örüljünk, h nem kell most külön csecsemőjegyet vennünk és többet nehogy így vegyünk jegyet. Igazából nem értem, h miért ne lehetne a csecsemőnek felnőtt jegyet venni? Annyi a különbség, h így van két plussz ülésünk, ami egyáltalán nem hátrány két örökmozgó "kúszó-mászó-ácsorgó-mindenérdekel-mindentlátniakarok" 10 hónapos gyerekkel. Értelemszerűen fel- és leszálláskor úgy is az ölünkbe szíjazva ülnek. Különben is, miért fix áras a csecsemőjegy?
Zsolt: igen elsőbbségi beszállás jár, de csak 2!év alatti gyerekkel.
Ildi: elvileg úgy van a buszon, h csak az első ajtót nyitják ki, tehát ha elsőbbségivel szállsz be, a busz elejébe kell menni. Én elsőnek szálltam be így a két gyerekkel a kezemben-ilyen sem volt még életemben:-)

szabszi · http://psycho.blog.hu 2009.03.22. 15:02:05

@dorkaakos: elsobbseginek szerintem csak a sved reptereken van ertelme mert ott nem busszal mennek az utasok. Szerintem neked egyebkent szerencsed volt/tekintettel voltak kivetelesen a kicsikre, mi mar jartunk ugy ferihegyen, h felvoltak haborodva az emberek amikor elore mentunk Barnabassal (2-3 eve volt akkor meg nem 2 eves volt a korhatar akiket elorehivtak). Tavalyi tapasztalat - onmagaban egyebkent eleg vicces, de ravilagit honfitarsaink lelkivilagara - Göteborg Säve repterrol repultem haza a 3 gyerekkel. Boardingnal igyekeztunk a gep fele, de magyar nyugdijas utasok, korukat meghazudtolva, fog es csipoprotezist, botot hatrahagyva szaladva (!) eloztek meg bennunket, hogy elottunk erkezzenek a repulogephez. Nem is sikerult ugy megoldani, hogy a 2 kisebb velem utazhasson egyik mellett en masik mellett pedig Gabor ult kulonbozo sorokban. Azota taktikat valtottam en is, Gabort szoktam elorekuldeni, hogy legalabb azt megtudjuk oldani, hogy a ket kisebbel tudjak ulni...Egyebkent az Ildiko altal irt tortenetbenis azt a bizonyos csecsemo/gyerek jegyet vetettek a szemere az apukanak...

dorkaakos 2009.03.23. 09:46:03

ja, azt elfelejtettem írni, h ápr 25-től a norwegian fapadosa is indít járatot Budapestre, lehet jó árakat kifogni!

TUNYA 2009.03.23. 23:52:10

Anyuék most vannak itt látogatóba Nálam és az ő gépük csütörtökön indult Pestről a Skavstára 4 órás késéssel....Ami megjegyzem egyrészt kellemetlen ugye mert mindehol azt hangozatják, hogy 2 órával előtte legyél kinn bla-bla-bla, ha ezt betartod 6 órát dekkolsz a reptéren! Annyi volt a "kompenzáció", hogy ígérték, hogy lesz ingyen szendvics meg üdítő! Azt persze elfelejtették közölni, hogy ez erre feljogosító kupont (az is miaf+++nak nem tudom, mert nyilván mindenki aki erre a gépre várt késett), a reptéren kellett volna valahol átvenni! Így a beigért ingyen szendvicseket is gyakorlatilag megúszta a wizz, mert senki nem tudta, hogy ez a kuponos megoldás van! Az meg a másik dolog, hogy a 8 órás landolás helyett lett éjfél, kicsekk fél 1-1 és CSAK ÉS KIZÁRÓLAG a Budget kollégájának jószívűségén múlott, hogy megvárták őket és átvehették a bérautót! Ha elmennek haza a Budgetesek, egy éjszaka a hotelben, stockholmi szállás ugrott volna, plusz egy nap elment volna stb, stb.....
Tudom, hogy fapad, meg örüljek, hogy ennyiért utazhatok, nade azért mindennek van határa könyörgöm....

szil5 · http://psycho.blog.hu/ 2009.03.24. 00:51:06

@TUNYA:
Nem tudom mi volt csütörtökön, de annak a gépnek ami anyukádékat hozta otthonról ide 4 orás késéssel, innen kellett volna indulnia fél 3-kor és azt fordult volna vissza Pestről a Skavstára.Ide pedig Lenygelországból érkezett volna délben.
Szóval az én ismerőseim avval a géppel mentek
Pestre, amivel anyukádék jöttek. A Pestről érkező gép eredetileg nem is ment volna vissza.
Nagyon szoros a menetrendjük, ha egy gép nem repülhet, akkor borul minden.Ha jön, vagy megy valaki, akkor már reggel elkezdem nézni a járatokat. Ki lehet sakkozni, hogy a Stocholmi járat mivel kezdi a napját úgy kb reggel 6-kor.
Ha fél órás földi állás időket számol az ember akkor szépen követhető mikor melyik hova- honnan és hova tovább.Minden Wizzair gép legalább 3-at fordul naponta, néha 4-t. Most komplikáltabb lett a dolog,hogy Lenygelországbol indul ide.HOgy mikor szervizelik őket ? ki tudja.

dorkaakos 2009.03.24. 07:18:35

igen, mi is pont így szoktuk, ahogy Ildi írja. Ez a járat egyébként most éppen így jár: reggel indul: Katowice-valahova, majd vissza Katowice, Katowice-Skavsta, _Skavsta-Ferihegy, Ferihegy-Skavsta, Skavsta-Katowice.Itt éjszakázik a gép-persze ha marad rá ideje:-( A szombati gép azért késett 4 órát, mert reggel nagyon rossz idő volt Katowicében. Legalább is ezt mondták. A szervizelésről én is szoktam fantáziálni... Egyszer decemberben anyukám gépe azért nem indult időben, mert nem tudták becsukni a gép ajtaját. Anyukám is csak onnan tudja, h ott ült és látta...Nyáron a norwegiannal megyünk nyaralni, kíváncsi leszek, h milyen lesz. meg is nézem gyorsan, h az ikreknek milyen jegyet vettem:-)

TUNYA 2009.04.07. 22:08:49

index.hu/bulvar/2009/04/07/svedorszagban_rekedt_50_magyar/
Hát azért qrvára nem lennék a helyükben.........., bár már nem tudom low-cost légitársaságokkal melyikkel utazzak majd, mert a londoni utam alatt a Ryanairrel utaztam: először és utoljára...........

Dimanni · http://dimanni.blogspot.com 2009.04.08. 14:25:19

Én még sosem utaztam fapadossal sehova, de elmondom nektek, h a Malévval is voltak már problémáim, nem egyszer, nem beszélve Ferihegy személyzetéről, akik azért rendesen ki tudják borítani az embert. De nem ezért írok. :-)

Szóval, reggelente a Slágeren a Bumerángot szoktam hallgatni és úgy 2 hónapja(?) Bochkorék telefonos interjút készítettek a Wizzair szóvivőjével, aki érdekes dolgokat mondott, amik ezek szerint csak elméletben léteznek. Ő azt mondta, el kell olvasni a szerződést, az üzletszabályzatot és azonnal felsorolt egy rakás egészen komoly szolgáltatást késések és egyéb bakik esetére, melyek járnak az utasnak, csak éppen kérni kell! (Ha vmi jár, azt miért kell kérni?? :-o )
Ám, ha a reptéren, még a csekkolás előtt megtudod, h a járatodat törölték, esetleg 12 órát, vagy többet késik és ezért nem csekkolsz be "időben", akkor nem jár semmi. Sztem ez a legmókásabb része :-))

Egyébként, most megnéztem a Wizzair szabályzatát és ott a csecsemőkkel kapcsolatosan azt írják, h csak fix díj ellenében utazhatnak.
Az elsőbbségi beszállással kapcs azt írják,hogy néhány reptéren a fedélzetre, míg más reptereken csak a buszba szállhatunk be elsők között. Utóbbi esetben nem tudják garantálni, hogy elsők között is szállunk majd le :-D

szil5 · http://psycho.blog.hu/ 2009.04.08. 21:22:33

Csakhogy ugyintezni mostanaban csak emeltdijas telefonon keresztul lehet naluk es persze mindig te vagy a 100.a sorban. Tobbe kerul a telefonalas mint amit esetleg karteriteskent kapsz.
süti beállítások módosítása