Ez az amiben tényleg jók. Mármint a svédek az ismereterjesztésben.
Minden célcsoportnak megvannak a megfelelő szintű ismertetői.

Az itt következő animáció gyerekenek szól. Vizsgálatokat, beavatkozásokat mutat be nagyon szemléletesen.


 

 Katt a képre!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy váróteremben vagyunk, ahol különbőző állatok várakoznak. Az egyes állatokra kattintva megismerhetsz egy-egy vizsgálatot, kisebb műtétet. (Ne felejtsél a jobbra nyíllal haladni, illetve a mozgórészekre kattintani)
Az egyik ajtó mögött RTG vizsgáló helység van a másik mögött a fogorvosi rendelő.

Nyelvtanulásnak is kiváló, én sokat használtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://psycho.blog.hu/api/trackback/id/tr4573360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila · http://ungersklakare.blogol.hu 2008.07.21. 15:58:56

Billy Bläckfisk rulez!!!!! xD
Jaj, azok a szépemlékü hörförstóelszék... xD

Szabo Ildiko 2008.07.21. 17:07:28

Az en " kedvencem" emelett a tejes dobozbol kivägott szövegek, mint läsförstålse.
Azota sem birok tejet inni, ha ilyen dobozban van.

Igelkott 2008.07.24. 19:16:31

Billy Bläckfisk nekünk is volt. Nem értem mi bajotok a hörfrörsaelse-kkel, én tökre szerettem őket, bár azt hiszem ezzel egyedül voltam a csoportban :)

szil5 · http://psycho.blog.hu/ 2008.07.24. 21:47:58

Hát nem értettem őket, nem érted? Ez volt a baj.
Hallgass egy kis skåne-i beszédet a dialektusok posztban, hátha neked is lesz ilyen élményed!
süti beállítások módosítása