szil5 2010.04.13. 23:11

Utolértük, láttuk

Igen láttuk az északi fényt vagy, ahogy errefelé mondják a norrsken-t.
Mindent megnéztünk és kipróbáltunk, amit ilyen rövid idő alatt csak tudtunk. A kezünk szinte odaragadt a fényképezőgéphez és nyomtuk ezerrel. 3-an fotóztunk, csak én 1200 képet csináltam. Most válogatunk és tesszük fel az albumba. Kitartás nemsokára jönnek.

Miért éppen a svéd Alaszka?
Hát az úgy kezdődött, hogy mi is elkezdtük tervezgetni szokásos télvégi solresa-t, amúgy svédesen.
Az idén valóban hosszú volt a tél, nagyon tud vágyódni egy kis napsütésre, melegre az emberfia. Utaztak is a svédek rendesen. A gazdasági válság ellenére emelkedett az utazási irodák forgalma. Legalábbis ezt írta újság.
Nézegettük a lehetőségeket, de nemigen volt egyetértés a családban. Én azt mondtam, csak olyan helyre megyek, ahol lehet fürdeni a tengerben, ki nem állhatom melegített vizű medencéből nézni a tengert és hullámokat. A kicsik azt mondták legyen sok medence,csúszda, legyen all inclusive, hogy egész nap nassolhassanak. Gábor pedig hallani sem akart unalmas napozásról, tengerparti döglésről. Addig ment a nyavalygás, míg szépen az árak is felkúsztak, lévén a húsvéti szünet elég frekventált időszak. Megelégelvén a dolgot döntöttem: irány észak. Semmi solresa, megyünk megfagyni, punkt slut. Az ötlet nem várt sikert aratott. Na, gondoltam ez lesz életem legnagyobb áldozata amit a gyerekeimért hozok. Én ugyanis ki nem állhatom a hideget és rendszeresen tengerrel álmodom. Valószínűleg előző életemben valami tengeri állat lehettem. Ha méreteimet nézem, akkor talán bálna, ha a stílusomat akkor cápa.
Mivel a repülő (http://www.norwegian.se/) olcsóbb volt, mint a hálókocsis vonat, gyorsan eldőlt a dolog.
Azt hittem a világ végére megyünk, a reptéri váróban sokáig rajtunk kívül senki nem várt a kirunai gépre. Tévedtem, végül majdnem tele lett egy Boeing 737-800-as és aznap délután még egy SAS járat is ment. Elrepültünk tehát Kirunába, megpakolva jó meleg, vastag téli cucokkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://psycho.blog.hu/api/trackback/id/tr541919358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grifftojás 2010.05.07. 21:48:43

Jaj de jo!
En is gondoltam ra, hogy odarepulok a Norwegiannal, de vegul totojazos esetlegezos szinten maradt :)
süti beállítások módosítása