szil5 2010.02.14. 12:08

Kis kerülővel

 Még december elején megírtam két szabadság kérelmet. Az egyiket a Karácsonyi hazautazásra a másikat a januárban Szegeden megtartott pszihiátria szinten tartó továbbképzésre. A másodikra természetesen nem a rendes évi szabadságomat gondoltam elpazarolni, hanem munka alóli mentességet kértem fizetéssel.
Választ egészen e hét péntekéig nem kaptam, illetve választ még most sem, csak magyarázatot.
 Történt ugyanis , hogy a két kitöltött nyomtatványt beraktam egy borítékba és megcímeztem az illetékesnek. Ráírtam a nevét, a részleget ahol dolgozik ,az intézményt és a várost.Az Universitet Sjkuhuset Örebro helyett természetesen USÖ-t írtam.
 Na ebből és a  közismerten nem túl szép kézírásomból adódott a bonyodalom.
Történt ugyanis, hogy valaki az USÖ-t USA-nak olvasta. El is irányították szépen oda a levélkémet ott viszont valószínűleg nem találtak Örebro nevű várost. Valaki azért csak utána járt a dolognak és SWEDEN felirattal visszairányították. Péntekre meg is érkezett címzetthez.  Most már csak el kell bírálni.
Ettől függetlenül azért mind a két alkalommal otthon voltam.
 Hogy valakinek Svédországban egy borítékról amin egy teljesen svédes svéd név, egy svédül leírt részleg és esetlegesen nem jól olvasható USÖ-ről miért Amerika jut eszébe?

 

 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://psycho.blog.hu/api/trackback/id/tr921756918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása