Honfitársainknak ismét sikerült jó hírnevünket öregbíteni.
A Wiizair ma esti Göteborgi járatán hangos részeg magyar csapat egyik tagja úgy döntött, mit neki a többi utas, a mögötte és mellette ülő kisgyerekek, szabály, törvény, repülésbiztonság - ő ugyan nem fog 1 óra és 45 percet dohányzás nélkül kibírni.
A személyzet közös erővel rendre intette, jegyzőkönyvet vettek fel, de más intézkedést nem láttam (talán törölték a visszaútra érvényes foglalását). Szabadon távozott a gépről. A bőröndökre várva több utas szóvátette a viselkedését, akiket persze hangos röhögés közepette elküldött a francba.

Gurulunk Karlskoga felé, a kicsik már alszanak mellettem, lehet hogy betársulok. (nem én vezetek)
Az idén nem hagytuk égve a belső világítást, így a kocsi simán indult 2 hét állás után,pedig nagyon profi, szivargyújton keresztül működő gyorstöltöt vettünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://psycho.blog.hu/api/trackback/id/tr34869976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tunde 2009.01.11. 10:48:21

az ilyen barmot törvényes keretek között landolás után átadják a rendörségnek. Ebből is látszik, hogy a Wizzair egy darab balkán. Szerintem meg kellene keresni a megfelelő fórumot és reklamálni a repülőtársaság ellen. Én megtenném.

venator 2009.01.11. 13:29:18

Eh, a parasztja. Mit csinálna egy tengeren túli járaton? Igaz, ott meg is bilincselnék ha ugrálna.

Ziebi 2009.01.21. 01:02:34

Az ilyentől mindig olyan ideges leszek. Kilógatni az ilyet :D

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2009.01.29. 09:29:16

Tényleg kár, hogy nem adják át a rendőrségnek, 1-2 nap a fogdában és lenne ideje gondolkodni.

Nemcsak magyarok képesek erre, egy éve a Bécs-Bangkok járaton két nagyhangú osztrák csinálta részegen a cirkuszt. Ráadásul mindkettő feleséggel jött, az asszonyok meg se mertek mukkanni, nemhogy csitítani őket. De a többi osztrák is lapult csendben. Én pechemre az egyik pár mellett ültem a folyosó másik oldalán. A vezető stewardess kihozta nekik leszállás a előtt az "utolsó figyelmeztetés" nevű papírt. Megérkezés után sajnos láttam, hogy nyugodtan elvonulhattak, pedig ők is megérdemeltek volna néhány napot thai börtönben. Biztosan emlékezetesebb, mint egy svéd priccs.
süti beállítások módosítása