szil5 2008.04.04. 20:09

Térkép

Ha  még nem tünt volna fel, az írások mellett jobbra van egy térkép. Azt mutatja hol olvassák a világon a blogomat. Ha rákkantintasz nagyobb lesz, és navigation szó mellett a kisbetüs ,kék szövegre kattintva pedig nagyobb felbontásra vált. Ezt a szolgáltást Szabolcs találta meg  nekem, és állította be. Hülye fejjel  napokig valami reklámnak gondoltam, de aztán felhomályosított. Eléggé meglepödtem  amikor  megnéztem. Kicsit nyomaszt a felelősség, de azért hízelgő  is egyben.

 

2 komment

Címkék: blog vegyes

A bejegyzés trackback címe:

https://psycho.blog.hu/api/trackback/id/tr50411547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adrienn 2008.04.04. 23:55:01

Szia Ildi!
Magam is erősítem a magyarországi olvasók táborát pár napja, s általam még néhány rokonom, akik gondolkoznak a kiköltözésen. A mi olvasótáborunk létrejöttének gyökere pedig Attilához vezet, aki volt olyan kedves a feleségével együtt, hogy megkeresésemre nagyon hasznos információkkal és tanácsokkal látott el. Többek között Ő irányított a blogodra, s Ő kért segítséget miattam a saját blogjában. Én volnék a lovas "fiatal leányzó", akit pár napja megemlített a blogjában.
Hogy mit hoz a jövő, még nem tudjuk, de lehetséges, hogy 1-2 kemény év elé nézünk mi is, hogy aztán talán könnyebbek következzenek. Mert itthon sajnos a neheze már a múltban elkezdődött, s úgy tűnik, a jövőre nézve sem kecsegtet már semmi jóval. De tapasztalataitok és a blogotok sok segítséget és erőt nyújt nekünk.
Szóval vagyunk sokan, olvasunk, figyelünk, nem kell egyedül éreznetek magatokat! S ahogy látom, nem csak mi vagyunk itt. :)
Adrienn

Schneider Ferenc 2008.04.06. 08:30:56

Hello! A traumatologus kolleganak üzenem ha gondolkozik Svédországon akkor sajnos az ortopéd szakvizsga elengedhetetlen. Itt a trauma szakvizsga ismeretlen. Sajnos.(egy itt dolgozó ortoped)
süti beállítások módosítása